Klantenservice

Betalen-Particulier

Betaling geschiedt bij aankoop van het product.  Het is dus handig een identifier van uw bank bij de hand te hebben voordat u met het afronden van uw aankoop begint. Lukt de betaling niet ineens, dan kunt u binnen 24 uur alsnog inloggen (rechts boven aan de website) om de betaling te voldoen. Is de betaling niet binnen 24 uur afgerond, dan komt uw aankoop te vervallen.

Betalen-Zakelijk

Betaling van de aankoop bestemd voor een organisatie of instelling kan gedaan worden via IDEAL of op factuurbasis. U kunt uw keuze kenbaar maken aan het begin van de bestelling. Vul dan ook onder het kopje  'factuurgegevens' alle gegevens in zoals de financiële afdeling van uw organisatie het op de factuur wil zien. Denk hierbij aan cluster, kostenplaats enz. Facturen worden achteraf door Geef me de 5 niet gecorrigeerd.

Verzendkosten

Bij bestelling van €37,50 of meer brengen wij geen verzendkosten in rekening. Onder dit bedrag zijn de verzendkosten € 4,- per bestelling.

Levertijd

Producten uit onze webwinkel worden 2x per week verzonden, op maandag en donderdag. Bestelt u op deze dagen voor 15.00 uur, dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden!

Retourneren

Voldoet ons product niet aan uw wensen? Laat het ons weten!

Wilt u een product retourneren, meldt uw retourzending dan aan via info@geefmede5.nl of 0314-82 09 40. Retourneren mag tot uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het product.

De kosten van het retour zenden zijn voor uw rekening. Producten samen met een kopie van de orderbevestiging kunnen worden geretourneerd naar onze uitgever: Graviant Educatieve Uitgaven, Innovatieweg 3-06, 7007 CD Doetinchem.

Binnen 7 dagen zijn dagen aankomst van de retourzending storten wij het aankoopbedrag incl. verzend- en administratiekosten terug op uw rekening.

Lezing tickets:
Lezing tickets vallen niet onder de wettelijke bedenktijd, omdat ze zijn aangekocht voor een vaste datum/tijd. Een bestelling van lezing tickets (e-tickets) is niet te annuleren. Deze zijn niet terug te geven of om te wisselen voor een andere lezing/datum. Restitutie van niet gebruikte of te veel bestelde tickets is niet mogelijk.

Garantie

Geef me de 5 doet zijn uiterste best een product aan te bieden dat voldoet aan hoge kwaliteitseisen en overeenkomt met de beschrijving op de website. Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden wij u zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook is de garantieduur afhankelijk van de fabrikant. Meer informatie over de fabrieksgarantie vindt u in de documentatie meegeleverd bij het artikel.