Klantenservice

Producten en diensten (extern) bestellen

Voor de levering van onze producten en diensten werken wij in een aantal gevallen met externe leveranciers. U herkent dat aan de knop ‘Extern inschrijven’ of ‘Extern bestellen’. Dat geldt onder meer voor onze lezingen en voor onze boeken die worden uitgegeven door High 5 Publishers.

Wilt u een lezing in het theater boeken? Dan wordt u doorgeleid naar de website van het betreffende theater. Voor het boeken van een online lezing wordt u doorgeleid naar de website van WebinarGeek. Onze boeken worden momenteel uitgegeven door twee verschillende uitgevers. De boeken van Graviant Educatieve uitgevers kunt u via onze eigen website bestellen. Voor de boeken van High 5 Publishers wordt u doorgeleid naar de website High5.vrijeboeken.com.

Elke externe leverancier heeft zijn eigen betaalmogelijkheden en algemene voorwaarden. Die vindt u op de betreffende website.

Onderstaande antwoorden gelden enkel voor aankopen die via onze eigen website worden afgehandeld.

 

Betalen-Particulier

Betaling geschiedt bij aankoop van het product en kan gedaan worden via IDEAL of Bancontact. Het is dus handig een identifier van uw bank bij de hand te hebben voordat u met het afronden van uw aankoop begint. Lukt de betaling niet ineens, dan kunt u binnen 24 uur alsnog inloggen (rechts boven aan de website) om de betaling te voldoen. Is de betaling niet binnen 24 uur afgerond, dan komt uw aankoop te vervallen.

Betalen-Zakelijk

Betaling van de aankoop bestemd voor een organisatie of instelling kan gedaan worden via IDEAL of Bancontact, of op factuurbasis mits de afhandeling van de bestelling via deze website verloopt (en niet via een externe leverancier). U kunt uw keuze kenbaar maken bij stap 4 van het bestelproces. Daar klikt u op de button ‘zakelijk'. Vul dan vervolgens onder het kopje 'factuurgegevens' alle gegevens in zoals de financiële afdeling van uw organisatie het op de factuur wil zien. Denk hierbij aan cluster, kostenplaats en dergelijke. Facturen worden achteraf door Geef me de 5 niet gecorrigeerd.

Wilt u weten of u op factuurbasis kaarten kunt bestellen voor onze lezing in het theater? Neem dan contact op met het betreffende theater voor de mogelijkheden.

Voor online lezingen is kaarten bestellen op factuurbasis alleen mogelijk vanaf 15 personen. Klik hier voor meer informatie.

Bij boeken van High 5 Publishers is bestellen op factuurbasis helaas niet mogelijk. Wilt u deze boeken toch bestellen op factuurbasis? Dan kunt u het beste een account aanmaken op Bol.com.

Verzendkosten

Binnen Nederland: bij bestellingen van €37,50 of meer brengen wij geen verzendkosten in rekening. Onder dit bedrag zijn de verzendkosten € 4,50 per bestelling.
Naar België: de verzendkosten voor bestellingen die moeten worden afgeleverd in België bedragen altijd €8,50, ongeacht het bedrag van de aankoop.

Levertijd

Producten uit onze webwinkel worden twee keer per week verzonden, op maandag en donderdag. Bestelt u op deze dagen voor 15.00 uur, dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden! Lezingtickets en inschrijvingen voor onze cursussen en opleidingen worden direct na afronding van uw bestelling per e-mail aan u verzonden.

Retourneren

Voldoet ons product niet aan uw wensen? Laat het ons weten!

Wilt u een product retourneren, meld uw retourzending dan aan via info@geefmede5.nl of 0314-82 09 40. Retourneren mag tot uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het product.

De kosten van het retour zenden zijn voor uw rekening. Producten samen met een kopie van de orderbevestiging kunnen worden geretourneerd naar onze uitgever: Graviant Educatieve Uitgaven, Innovatieweg 3-06, 7007 CD Doetinchem.Binnen 7 dagen zijn dagen aankomst van de retourzending storten wij het aankoopbedrag inclusief verzend- en administratiekosten terug op uw rekening.

Lezingtickets

Lezingtickets(e-tickets) vallen niet onder de wettelijke bedenktijd, omdat deze zijn aangekocht voor een vaste datum/tijd. Een bestelling van lezingtickets kunt u niet annuleren, retourneren of omwisselen voor een andere lezing/datum. Restitutie van niet-gebruikte of te veel bestelde tickets is niet mogelijk.

Garantie

Geef me de 5 doet zijn uiterste best een product aan te bieden dat voldoet aan hoge kwaliteitseisen en overeenkomt met de beschrijving op de website. Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden wij u zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.